14 Şubat 2009 Cumartesi

Kıskanmak

Uzak diyarlardan esen rüzgarımsın perim,
Kalbimi dolduran sevgi yumağım.
Ekmeğimi paylaşırım,
Aşımı paylaşırım,
Suyumu paylaşırım da
Bir seni paylaşamam sevdiğim.
!__________Kıskanmak benim hakkım.!

Sen bir yerde ben bir yerde
Vuslatın hayali ileBaş tacı ettik özlemi.
Bulutların üstüne çıkabilmek için
Yerçekimine meydan okuduk.
Yeri geldi,
Bir tebessümün gamzesinde mutlu olduk.
Yeri geldi,
Birkaç Birdamla yaşta boğulduk.
Uzak dursun şimdi!
Şeytan tırnağını geçirmesin yüreğimize...

Evimi paylaşırım, sevincimi paylaşırım
Yüreğim küçük olsa da sevgimi paylaşırım.
Benim olan her şeyi paylaşırım da
Bir tek seni paylaşamam perim.
!____________Kıskanmak benim hakkım.!

Geçmişin lekeleri,
Uzatmasın kara ellerini YÜREGiMiZE.
Alınmasın kimse,
yormasın kendineDokunmasınlar şiir dolu düşlerimize.
Rahat bıraksınlar artık!
Yaşayalım geç gelen mutluluğu,
Bir yudum da olsa.
Ekmeğimi paylaşırım,
Aşımı paylaşırım,Suyumu paylaşırım da
Bir seni paylaşamam perim.!
_____________Kıskanmak benim hakkım.!

2 yorum:

  1. *******
    kıskanç şey:))şiirler hiç bitmesin...nice 21 mart şiir günlerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirlerin bitmemesi için bir küçük site hazırladım. Bunu sizin gibi şiirler hiç bitmesin istiyorum diyenlere armağan ediyorum.

      www.siirleraslabitmemeli.com

      Sil